O truca'ns al 900 90 34 40 / 91 083 03 89
Amb l'Assegurança Mèdica de Salut Elecció de GENERALI pots fer un ús il·limitat del quadre mèdic i accedir a qualsevol altra clínica o especialista que siguin elecció teva, amb la tranquil·litat que et reemborsarem les despeses mèdiques, parcialment o totalment, segons les condicions que hagis contractat.
Amb aquesta assegurança de salut tindràs les cobertures següents:
Garanties bàsiques de contractació:
Garanties opcionals:
Un producte flexible
Un producte mixt
Rapidesa en el reemborsament
Amb la màxima urgència
Som al teu costat tothora
Segona opinió mèdica
Servei complementari de cirurgia refractiva
Si ets un professional autònom, l'assegurança et costa menys
Sempre que estiguin inclosos en el quadre mèdic, pots anar lliurement a qualsevol metge o centre mèdic d'Espanya. A més, tens accés a serveis mèdics i quirúrgics d'arreu del món.
No. No has d'avançar el pagament en ser atès a cap dels metges inclosos en el quadre mèdic, ni t'hi han de cobrar cap import extra. De fet, si vas a un metge de lliure elecció se't retorna, dins dels límits de la pòlissa, l'import que hagis hagut de pagar, sempre que la prestació estigui emparada per la pòlissa.
En només 20 dies des que rebem tota la documentació necessària et retornem els diners que hagis hagut de pagar pel servei.
Per descomptat. En tots tres casos, tens totalment coberta l'assistència, amb els límits de la pòlissa.
Pots trucar al 900 903 433 / 911 123 443 , per resoldre qualsevol dubte; estem disponibles les 24 hores del dia, tots els dies de l'any. A més, també pots contactar amb el teu agent o amb qualsevol punt de venda de GENERALI.
Per descomptat, gràcies a la garantia de medicina preventiva. Si vols més informació sobre les característiques d'aquesta cobertura pots trucar al 900 903 433 / 911 123 443 .
El nostre servei de segona opinió mèdica et proporciona assessorament mèdic de la màxima qualitat a escala mundial en cas que que et diagnostiquin una malaltia greu. Hi pots obtenir un informe d'avaluació del cas en un període de temps molt curt. L'informe el fan metges de màxim prestigi, sense necessitat que et desplacis.
Si prens la decisió de rebre el tractament recomanat a través de professionals o centres aliens al quadre mèdic de GENERALI Salut, et proporcionem:
Si decideixes desplaçar-te a una altra província o a l'estranger per tal de rebre cap tractament amb professionals aliens al quadre mèdic, t'oferim els serveis de suport següents:
Com a assegurat de GENERALI Salut Elecció pots obtenir més informació sobre aquest servei trucant al 900 903 433 / 911 123 443 (des de l'opció 5a del menú).
Només cal que truquis al telèfon 900 903 433 / 911 123 443, des del qual t'atendrà un professional iet demanrà que emplenis un qüestionari i que aportis el teu historial clínic i tota la informació que sigui necesaria.
Cobreix el tractament de la infertilitat en la parella, amb els límits màxims següents:
Des del moment que la contractes. No obstant això, si hi ha períodes de carència (període durant el qual algunes cobertures no estan actives), no podries fer-la servir. Per a la teva tranquil·litat, en els casos d'urgència vital, no s'apliquen els períodes de carència.
En aquest cas no s'hi apliquen períodes de carència, només es mantenen les carències de vuit mesos per a embaràs i part.
No. Pots anar-hi i identificar-te gràcies a la targeta magnètica personal deGENERALI, atès que els especialistes són de lliure accés. Només has de sol·licitar autorització per fer-te determinades proves diagnòstiques complexes, tractaments, ingressos hospitalaris i intervencions quirúrgiques.
Com a assegurat de GENERALI Salut, pots sol·licitar l'autorització a través del portal www.generali.es, Tràmits Salut, en l'apartat de sol·licitud d'autoritzacions mèdiques i estat d'autorització mèdica.
Per descomptat. A més, si el part ha estat cobert per GENERALI i en sol·licites l'alta abans que passin 15 dies naturals des del naixement del teu fill, no s'hi inclouran limitacions ni períodes de carència.