O truca'ns al 900 90 34 40 / 91 083 03 89
Amb l'assegurança de cotxe de GENERALI només hauràs de preocupar-te de conduir i de gaudir-ne.
A GENERALI t'oferim una àmplia selecció de garanties que et permetran contractar una assegurança de cotxe al millor preu, feta a mida, totalment personalitzada i gaudint de les cobertures que t'interessen de debò. Recorda que l'assegurança de cotxe a Espanya és obligatòria.
Tercers
Tercers Complet
Tot Risc amb Franquícia
Responsabilitat Civil de Subscripció Obligatòria
Responsabilitat Civil Voluntària Limitada
50 milions €
50 milions €
50 milions €
Defensa Jurídica i Reclamació de Danys
Accidents Corporals del Conductor
10.000 €
30.000 €
30.000 €
Ampliació de Servei de Tercers
X
Opcional
Assistència en Viatge
Opcional
Trencament de Vidres
Opcional
Danys al Cotxe per Col·lisió amb Animals
X
Robatori
X
Incendi
X
Pèrdua Total per Incendi, Robatori i Danys al Cotxe
X
Amb GENERALI pots contractar la teva assegurança de cotxe de manera totalment online i des de la comoditat de casa teva. A més, si hi tens cap dubte, sempre pots trucar-nos al 900 903 433 / 911 697 465.
Contracta la teva assegurança de cotxe online i condueix sense preocupar-te per la teva assegurança de cotxe gràcies a GENERALI Express Auto, una assegurança de contractació online amb les cobertures que necessites sempre al teu abast.
Amb l'assegurança per a cotxes de GENERALI podràs accedir a nombroses cobertures. A continuació, pots trobar la llista de garanties per cada modalitat d'assegurança.
TERCERS
Assegurança de Responsabilitat Civil de Subscripció Obligatòria:
Responsabilitat Civil Voluntària Limitada:
Defensa Jurídica i Reclamació de Danys:
Defensa Jurídica, que cobreix:
Reclamació de Danys, que cobreix:
Accidents Corporals:
Cobreix:
TERCERS COMPLET
Cobreix les mateixes garanties que l'assegurança de cotxes TERCERS, més:
Ampliació de la Responsabilitat Civil:
Cobreix:
Ampliació de Defensa Jurídica i Reclamació de Danys:
Cobreix:
Ampliació d'Accidents Corporals:
Cobreix:
Assistència en Viatge:
Trencament de Vidres:
Incendi:
Cobreix:
Robatori (Apropiació Il·legal)
Pèrdua Total per Robatori, Danys o Incendi:
Vehicle de Substitució:
TOT RISC
Cobreix les mateixes garanties que TERCERS COMPLET, més:
Danys del vehicle:
Cobreix els danys per:
En contractar l'assegurança de Cotxe GENERALI podràs accedir a nombroses cobertures. A continuació, pots veure'n la llista completa:
Garantia Mecànica
El percentatge de pagament de la reparació varia segons l'antiguitat i el quilometratge del cotxe en el moment de l'avaria i del compliment dels requisits següents:
Responsabilitat Civil de Subscripció Obligatòria
Responsabilitat Civil Complementària
Ampliació de la Responsabilitat Civil
Ampliació de la Responsabilitat Civil Plus
Defensa Jurídica i Reclamació de Danys
Accidents Corporals
Ampliació d'Accidents Corporals
Segona Opinió Mèdica
Indemnització Diària per Hospitalització
Assistència en Viatge
Robatori (Apropiació Il·legal)
Trencament de Vidres
Incendi
Pèrdua Total
Danys Propis
Ampliació de Danys al Vehicle
Vehicle de Substitució
Retirada del Permís de Conduir
Riscos Extraordinaris
El preu de la teva assegurança de cotxe amb unes condicions molt avantatjoses:
Servei de qualitat:
A més, posem a la teva disposició un modern Centre Operatiu de Sinistres que et garanteix un servei impecable i ràpid.
És normal que les assegurances de cotxe generin dubtes. Per això, a GENERALI fem un recull de les preguntes més freqüents relacionades amb les assegurances de cotxe.
Actualment, la comprovació de la vigència de l’assegurança del cotxe es pot fer telemàticament, de manera que no cal portar la pòlissa de l’assegurança i el justificant de pagament del rebut entre la documentació del vehicle.
No. L’Assegurança de Subscripció Obligatòria d’Autos és una assegurança de responsabilitat que cobreix les indemnitzacions pels danys que el conductor pugui ocasionar a altres persones o béns amb el vehicle que condueix. Per tant, en cas d’accident, l’assegurança cobreix la responsabilitat per danys als altres ocupants del vehicle, però el conductor no hi quedaria cobert. Per cobrir els danys corporals que pugui patir el conductor generalment s’ofereix l’opció de contractar la garantia d’“Accidents del conductor”.
Sí que pots fer-ho. El Prenedor i el conductor habitual poden ser persones diferents.
La normativa de l’Assegurança de Subscripció Obligatòria d’Autos, no permet excloure la cobertura de responsabilitat en vehicles que no estiguin al dia quant a la ITV. No obstant això, en la garantia d’Assegurança Voluntària s’exclou la cobertura dels vehicles que incompleixin les obligacions legals per circular.
A Espanya l’assegurança del cotxe és obligatòria, i en particular cal disposar de la cobertura de Responsabilitat Civil Obligatòria, amb la qual, si es pateix un accident del qual el conductor és culpable, els danys produïts al tercer hi queden coberts.
Quan es fa el canvi de titularitat del vehicle mitjançant una transmissió patrimonial, encara que l’assegurança del venedor del vehicle estigui en vigor i que el comprador accepti les condicions de l’assegurança, cal fer una avaluació del nou conductor per tal de saber si compleix les condicions per ser assegurat.
Des del primer moment que circules amb el cotxe, has de disposar de l’assegurança, atès que és obligatòria.
Si no estàs d’acord amb la valoració dels danys derivats d’un sinistre, per exemple, perquè el pèrit dictamina que els danys no es corresponen amb l’accident, sempre hi ha la possibilitat de sol·licitar-ne una taxació independent, sabent que hauràs de pagar-ne l’import personalment i que aquestes taxacions no són definitives pel que fa a obtenir una indemnització superior.
En aquest cas, el més important és comunicar la venda del vehicle a l’asseguradora per tal de cancel·lar l’assegurança. Si el comprador del vehicle circula amb la teva assegurança, sense haver-la traspassada a nom seu i sense haver-ne fet una altra al seu nom, pots trobar-te davant d’un problema si té un sinistre, perquè en seràs el responsable encara que el propietari del cotxe sigui un altre.
No obstant això, si compres un vehicle nou i l’assegures a GENERALI, en la primera anualitat del nou contracte et descomptarem la part de prima no consumida, sempre que es compleixin la resta dels requisits que indiquen les condicions aplicables.
La resposta és que sí. Quan passa això, l’opció és recórrer al Consorci de Compensació d’Assegurances, un ens creat per l’Estat, que ofereix les cobertures imprescindibles per poder circular complint la legislació vigent.
Bàsicament, l’assegurança a tercers cobreix únicament els danys que es provoquen a tercers perjudicats, tot i que solen incloure garanties com ara Assistència en Viatge i Accidents per al conductor. L’assegurança a tot risc inclou garanties opcionals com ara els Danys Propis, Incendi, Robatori, Pèrdua total, tot això pel que fa al vehicle.
La garantia d’Accidents permet la contractació de capitals diferents per a ocupants i conductor, i es pot triar el capital que es vulgui fins a 60.000 €.
La Companyia garanteix el transport dels passatgers fins al lloc de destinació o fins al punt de partida, segons si s’ha superat o no la meitat del trajecte, en els casos que, per l’entitat de l’avaria, la reparació hagi de durar més de 24 hores.
Contractant la garantia opcional de Vehicle de Substitució, en cas d’avaria o accident, tens a la teva disposició un vehicle de lloguer quan la immobilització del vehicle assegurat es produeixi per una avaria que requereixi més de 8 hores de reparació.
Efectivament, durant els dos primers anys, comptats des de la data de la primera matriculació del vehicle, sempre que el vehicle sigui d’ús particular, s’indemnitza pel valor de venda al públic en el moment del sinistre.
En primer lloc, has d’avisar les autoritats competents, si escau. Després, has de contactar amb GENERALI per iniciar el tràmit de la gestió del sinistre.
Tel.: 900903433 /911 123 443 - 365 dies a l’any, les 24 hores del dia.
La documentació del vehicle, incloent-hi l’assegurança, i de les persones que hi hagin de viatjar. El Certificat Internacional d’Assegurança, que també es coneix com a Carta Verda, únicament l’has de dur amb tu si viatges a països sotmesos al sistema de carta verda.
El Certificat Internacional d’Assegurança, que també es coneix com a Carta Verda, és el document que acredita que el teu vehicle té en vigor una assegurança de responsabilitat civil d’acord amb la legislació del teu país i, per tant, queda automàticament assegurat per circular per tots els països que apareixen relacionats en la Carta Verda mitjançant les sigles de país.
Generali Assegurances disposa d’un telèfon per fer tots els tràmits de Sinistres que hagis de menester, de manera que hi pots trucar al 900903433 /911 123 443 Si, per contra, prefereixes enviar el comunicat a través del correu electrònic, pots fer-ho a l’adreça declaracionyperito.es@generali.com, si el comunicat és amb encàrrec de peritatge, o bé a l’adreça declaracion.es@generali.com, si no es requereix peritatge. També tens l’opció de fer-ho des de la teva Àrea MI GENERALI o accedint a www.generali.es.
GENERALI posa a la teva disposició una àmplia xarxa de Tallers Concertats de màxima qualitat i amb serveis exclusius per als nostres clients. Tanmateix, l’Assegurat disposa de la lliure elecció de taller sempre que, en fer la contractació, no hagi personalitzat les cobertures optant per l’exclusivitat dels nostres tallers concertats.
Sí. Per fer-ho, hi has d’accedir a través de www.generali.es i registrar el teu NIF/CIF i la teva contrasenya. Per a la gestió completa, has d’annexar també la còpia del NIF/CIF.
El termini que estableix la Llei 50/80, de contracte d’assegurança, és de 7 dies des de la data en què s’esdevé el sinistre.
Has de fer-ho de manera clara, sense oblidar cap apartat i amb el màxim possible de dades del contrari o contraris, ja que això facilitarà el tràmit. A més, és important que descriguis la manera com va produir-se l’accident i que signin la declaració tots els intervinents sempre que hi hagi acord entre les parts implicades.
És important que disposem del màxim possible de dades del contrari (matrícula, marca i model, Companyia contrària i número de pòlissa), però també és important indicar-hi el lloc on ha succeït i els danys que tenen tots dos vehicles. També és important que s'hi descriguin tant detalladament com sigui possible les maniobres que estava fent cada vehicle intervinent i que hi quedi reflectit si hi ha tercers vehicles implicats.
Pots localitzar els tallers concertats al nostre web www.generali.es, que et permetrà localitzar-ne els més pròxims. Igualment, en cas de dubte, pots contactar amb nosaltres a través dels telèfons 900903433 /911 123 443 o amb el teu Agent d’Assegurances.
Al nostre web trobaràs una àmplia Xarxa de Tallers Concertats de màxima qualitat i garantia on poden fer la reparació del vehicle amb una sèrie d’avantatges (passada d’aspiradora a l’interior i rentada exterior del vehicle reparat; revisió i reposició dels líquids refrigerant i d’eixugaparabrises amb productes homologats; reglatge de fars; revisió de la pressió dels pneumàtics).
A més, si selecciones un dels nostres Tallers que disposen de Peritatge Digital, també podràs beneficiar-te de més rapidesa gràcies al Peritatge Digital Online, de lliurament i recollida del vehicle i de vehicle de cortesia.
Si ens facilites el teu número de mòbil podrem comunicar-te per SMS les situacions d’obertura, de l’encàrrec d’actuació pericial i de l’acceptació de la companyia contrària.
El tràmit del sinistre sempre depèn del nombre de vehicles implicats i de si hi ha hagut col·lisió directa o no. En cas de col·lisió directa, els convenis entre Companyies afavoreixen l'agilització de la resolució, sempre que hi hagi acord entre les parts implicades. En cas contrari, s'ha de dur a terme una reclamació amistosa, la qual queda supeditada prèviament de nou al fet que hi hagi un acord. Si s'exhaureix la via amistosa sense èxit, hi ha la possibilitat d'iniciar la via judicial, si així ho requereixes.
Has denunciar-ho a la policia del lloc en què s’hagi produït el robatori i si tens contractada la Garantia de Robatori, ho has de comunicar a GENERALI per tal d’iniciar el tràmit.
Si pateixes un accident que afecta els vidres, has de saber que es pot reparat amb totes les garanties si és menor de 2 cm i no afecta la visió del conductor. En qualsevol cas, pots trucar al telèfon del servei de Vidres:900903433 /911 123 443 o anar directament als nostres Tallers Concertats de Vidres, sense necessitat de comunicar el sinistre a la Companyia. Per saber quin és el taller més proper, accedeixi al nostre web www.generali.es.
La franquícia és la quantitat que en cada sinistre, i d’acord amb el que s’ha pactat en la pòlissa per a cadascuna de les modalitats contractades, ha de pagar l’assegurat.
365 dies a l’any les 24 hores del dia.
Tant el vehicle com les persones que s’hi desplacen. Entra al nostre web i, a l’apartat ASSEGURANCES PER A TU - EL TEU VEHICLE, hi trobaràs el detall de les ‘COBERTURES’ segons la modalitat d’assegurança contractada.
Pots trucar al telèfon d’Assistència en Viatge 900903433 /911 123 443, i si ets a l’estranger pots trucar al 915 149 934.
Pots trucar el telèfon d’Assistència en Viatge 900903433 /911 123 443, i si ets a l’estranger pots trucar al 915 149 934.
Sí, per al vehicle turisme. Tot i això, s’hi estableix com a límit màxim Europa i la franja costanera de 200 km d’amplada en els països no europeus riberencs de la Mediterrània. Pel que fa a l’assistència a les persones, hauran de ser fora del casc urbà del seu domicili habitual.
El nostre servei d’assistència t’informarà dels nostres tallers concertats més pròxims al punt d’immobilització. Serà prioritari traslladar el cotxe a aquests tallers si es tracta d’un accident i en la contractació de la pòlissa has optat per l’exclusivitat de reparació en aquests tallers.
El trasllat es fa fins al domicili de l’Assegurat declarat en la pòlissa o fins al lloc de destinació, segons si s’hi ha superat la meitat del trajecte o no.
Sí, sempre que la contractis en les condicions particulars de la pòlissa. Aquesta cobertura complementa la garantia d’assistència en viatge, atès que, si el vehicle pateix una avaria (mecànica, elèctrica o electrònica) que en provoqui la immobilització obligatòria i no es pugui reparar in situ, l’assegurança assumeix el cost de la factura de reparació amb els límits i les condicions que estableix la pòlissa sempre que hagi estat assistit prèviament per la Companyia.
Trucar al telèfon:900903433 /911 123 443 .
Trucar al telèfon :900903433 /911 123 443 .
Es presta en cas d’accident o robatori, sempre que el tinguis contractat en les condicions particulars de la pòlissa i la reparació dels danys superi les 8 hores de mà d’obra segons tarifa de la marca, o bé que el vehicle tingui la consideració de sinistre total.
Trucar al telèfon d’Assistència en Viatge: 900903433 /911 123 443 .
En cas d’avaria o accident sobrevingut a un vehicle turisme sí que és possible sol·licitar la repatriació del vehicle sempre que la reparació comporti més de 8 hores de mà d’obra i sempre que el valor de mercat del vehicle en el moment previ al contratemps sigui superior al cost del trasllat. El termini estimat és de 7 dies des de l’aprovació del servei.
Per a vehicles turismes, si la immobilització supera les 24 hores a Espanya o les 48 hores a l’estranger, pots triar entre el trasllat o el lloguer d’un vehicle, fins al domicili assegurat o fins a la destinació, segons si s’hi ha superat la meitat del trajecte o no. Si, per contra, decideixes no prosseguir el trajecte ni llogar un vehicle, tens dret a les despeses de pernoctació segons els límits que estableixi la pòlissa subscrita.
L'assegurança de cotxe a Espanya és obligatòria; a GENERALI et garantim flexibilitat, tramitació ràpida i liquidació de sinistres, descomptes per no sinistralitat i el millor preu en contractar la teva assegurança de cotxe.
Una assegurança de Responsabilitat Civil cobreix les reclamacions de les quals puguis resultar responsable civil i que puguin exigir-te terceres persones, com ara danys produïts amb un vehicle de la teva propietat.
Així, doncs, una assegurança per a vehicles de responsabilitat civil cobreix els danys materials o personals que es produeixin en un accident provocat pel vehicle de la teva propietat, tant si tu n'ets el conductor com si no. Aquesta assegurança a Espanya és obligatòria.
A més, pots optar per contractar una assegurança de Responsabilitat Civil voluntària, es tracta d'un complement a l'assegurança obligatòria que amplia les cobertures fins a límits més alts, per exemple, fins a 50.000.000 € per danys. També s'encarrega de la defensa i la reclamació dels possibles danys que tu pateixis.
Per tant, podem afirmar que hi ha dos tipus d'assegurances de Responsabilitat Civil: les obligatòries per a cotxes i motos; i les voluntàries, que amplien les cobertures de les obligatòries i que també cobreixen d'altres que no són obligatòries.
T'has comprat un cotxe? Sol·licita el teu pressupost sense cap mena de compromís amb GENERALI.
El preu d'una assegurança de cotxe depèn de molts factors, especialment de la modalitat de l'assegurança que s'esculli. Des de la més bàsica i obligatòria, denominada "a Tercers", fins a la més completa i de preu més alt que correspon a l'anomenada "Tot Risc Sense Franquícia".
Un cop escollida la modalitat, el pas següent és l'edat del conductor, l'antiguitat del seu permís de conduir i el seu historial de sinistralitat. Ser bon conductor i no tenir accidents amb culpa implica uns beneficis que comporten millores en el preu. Per contra, els conductors que declaren sinistres poden experimentar tot el contrari.
També s'hi tenen en compte, a part d'altres variables com ara l'ús o la zona de circulació, les característiques de cada vehicle, en concret, la marca, el model i la versió són factors importants. No és el mateix assegurar un vehicle utilitari que un d'esportiu o un tot terreny de luxe.
Cal recordar que si ets propietari d'un vehicle tens l'obligació, per llei, de contractar i mantenir en vigor una assegurança que cobreixi la responsabilitat civil del conductor.
OPINIONS REALS DELS NOSTRES CLIENTS
Opinions recollides a través d'Opiniones Verificadas, òrgan independent