Home

Queixes i Reclamacions


Departament d'Atenció al Client


Aquest Departament centra la seva tasca a atendre i resoldre les queixes i reclamacions que poden presentar els nostres clients sempre que considerin que alguna decisió o actuació de la Companyia no respecta els seus drets.
 

Inciències



Per a totes les qüestions relacionades amb el tràmit de sinistres, pots contactar amb el nostre telèfon d'Assistència de Sinistres, disponible 24 hores, 902 33 34 33, i per a totes les gestions relatives a la contractació de pòlisses, rebuts, etc., pots contactar amb les nostres sucursals i/o mediadors.
 

Queixes i Reclamacions



Per a totes les qüestions relacionades amb el funcionament dels serveis prestats per la Companyia i les que suposen un perjudici per als teus interessos o drets per incompliment del contracte d'assegurança, de la normativa de transparència o que vulneren les bones pràctiques i usos financers, posem a la teva disposició una Full de reclamacions. (39 kb) que cal que emplenis i enviïs a:
 
        Titular: Patricia González Guerra
  • Per fax al 91 330 13 70
  • Per correu postal al Departamento de Quejas y Reclamaciones - Calle Orense 2 (28020 Madrid)
  • Per correu electrònic.

Per tal de facilitar la teva participació i col·laboració, totes les nostres sucursals disposen d'impresos estàndard, perquè puguis plantejar una reclamació sense cap esforç addicional.
 

Descarregar Reglament del Departament de Queixes i Reclamacions (PDF 28 KB)