Home

Serveis

Serveis - Generali Assegurances


Resolent les teves necessitats


GENERALI, com a companyia líder en el mercat assegurador, sap que a cada client li calen serveis concrets adaptats a les seves necessitats. Per això, posem a la teva disposició una plataforma d'atenció 24 hores-365 dies, que gaudeix d'un índex de satisfacció elevadíssim segons estudis independents.

L'any 2012, el centre operatiu de sinistres va atendre 845.051 sinistres, amb un nivell de satisfacció elevadíssim, tal com posen de manifest les enquestes realitzades per entitats externes al Grup. El client pot comunicar el seu sinistre directament a la nostra plataforma telefònica trucant al 902 33 34 33, o bé per mitjà del seu agent d'assegurances, d'una de les nostres sucursals o de la secció E-client.

Per rebre informació puntual sobre l'evolució dels seus sinistres, els nostres clients (d'automòbils, llar i comerços) són informats per missatgeria SMS de l'estat del seu sinistre. Obertura, número d'expedient assignat, enviament de perit o reparador, i pagament del sinistre.

Sigui quina sigui l'assegurança que tens contractada amb nosaltres, o fins i tot si simplement vols contactar-hi per resoldre'n dubtes, en aquesta secció pots conèixer tots els serveis que posem a la teva disposició, com també els nostres canals de comunicació. A més, trobaràs la nostra App per a smartphones i tauletes, on tens a l'abast tot el que puguis necessitar de la teva companyia d'assegurances.

Coneix tot el que et cal saber sobre els serveis que t'ofereix GENERALI :