Home

Codi de Conducta

Codi de Conducta


Codi ètic - Generali Assegurances


El Codi de Conducta del Grup Generali va ser aprovat pel Consell d'Administració d'Assicurazioni Generali SpA el 14 de desembre de 2012 i substitueix el Codi Ètic del Grup Generali.

El Codi de Conducta és aplicable a tots els empleats del Grup Generali, incloent-hi els membres dels òrgans de control i gestió. Igualment, s'espera que els tercers (consultors, proveïdors, agents, etc.) que actuen en nom de Generali també s'adhereixin als principis que estableix el Codi.

El Codi de Conducta estableix les normes mínimes de comportament que cal complir i proporciona regles de conducta específiques amb relació als aspectes següents: la promoció de la diversitat i la inclusió, els actius i les dades empresarials de protecció, els conflictes d'interès, la lluita contra el suborn i la corrupció, informació financera i informació privilegiada, el blanqueig de diners, finançament del terrorisme i les sancions internacionals.

El Codi de Conducta s'ha traduït a totes les llengües dels països en què el Grup opera.


Informar sobre problemes i conductes incorrectes 

Pràctiques o conductes que són, en bona fe, considerades com a no apropiades o no d'acord amb la llei, el Codi de Conducta o les Normes del Grup o altres polítiques internes (per exemple, les discriminacions, l'assetjament, la intimidació, l'assetjament moral, la corrupció i el suborn, etc.) poden ser informades mitjançant l'oficina local o la Seu de Grup. Per tal d'obtenir una resposta més ràpida, es recomana utilitzar la via local com a primera opció.

Els informes poden ser enviats per:

  • correu postal: Group Compliance - Business Integrity - Piazza Cordusio 2, 20123 Milano, Italy.

Les denúncies o inquietuds que involucrin Finances, Auditoria i Comptabilitat, Banca, Antisuborn també poden informar-se mitjançant Group Compliance Helpline proporcionat per GCS Compliance Service Europe Ltd (un proveïdor tercer, filial de Navex Global):
  • per mitjà del formulari web

Els informes han de ser detallats adequadament amb la descripció de les circumstàncies de la presumpta violació. Les queixes sense detalls suficients no es poden tenir en compte.

Tot i que s'accepten denúncies anònimes en els països on la legislació local ho permet, el Grup considera que la investigació de qualsevol informe és més eficaç si es coneix la identitat de la persona que el presenta; per això, el Grup encoratja els reclamants a revelar la seva identitat quan presenten un informe.

Els informes, a l'igual de les dades dels demandants i les persones en qüestió, es tracten de manera confidencial i amb la màxima discreció i complint amb les regulacions aplicables sobre la privadesa.

El Grup prohibeix de manera estricta les represàlies contra qualsevol persona que informa de bona fe, sense que importi a qui implica en l'informe.

Si us plau, tingui en compte que aquests canals no s'han d'utilitzar per presentar els problemes dels clients relacionats amb els productes o serveis prestats per les empreses del Grup, els quals s'han de comunicar a través dels canals apropiats, específics d'acord amb les disposicions que estableix la documentació contractual corresponent, en compliment de la legislació de cada país.

Descàrrega Codi de Conducta Descàrrega de document
 

Codi de Conducta del Grup Generali
(PDF 575 KB)
 

Descàrrega Notificació Privacitat de Dades Descàrrega de document

Privacitat de Dades del Grup Generali
(PDF 55 KB)